Data Planning. Imagen general del apartado

Notícies


  • Audiències Setembre

    Telecinco és la cadena més vista per vuitè mes consecutiu (12.7%). Li segueixen Antena3 (11.6%), La1 (10.8%), Temáticas de pagament (8.1%), AUT (7.7%), La Sexta (6.7%), Cuatro (6.4%),  FDF-T5 (3%), La2 (2.5%) y Neox (2.4%), entre las diez primeras.

    La televisió pública (tdt) obté un consum del 77%, la televisió per cable 10.2%, IPTV (inclou Movistar TV, Vodafone One, Orange Tv, Jazztel...) un 9.6%.

    El ránking d'autonòmiques per quota de pantalla està encapçalat per TV3 (12.9%), seguida de TVG (9.6%), C.Sur (9%), ARAGON TV (7.6%) i ETB (7.2%).


  • Expectatives de creixement moderades per als anunciants

    Segons l'estudi de Trend Score impulsat per Fòrum de Mitjans de l'Associació Espanyola d'Anunciants, relatiu al primer semestre de 2017, les expectatives de creixement dels pressupostos de màrqueting i publicitat han suposat un increment del 0.6% per a màrqueting i 0.1% per a publicitat. 

    Aquestes dades fan apreciar un comportament desigual entre els anunciants, així com un panorama desigual de polítiques d'inversió que, encara mantenint una política positiva, tendeixen a ser inestables en la presa de decisió d'inversió en aquestes àrees.


  • Les noves tendències del disseny web en 2018

    Per cridar l'atenció d'un usuari al món web, d'altra banda enormement saturat, la primera impressió és la més important. Un bon disseny web és fonamental per convèncer i retenir als consumidors.

    Logo Design Guru presenta les tendències per al sector on destaquen la importància del disseny i la usabilitat. El 38% dels visitants a una web perden interès si no són atrets per la primera imatge que veuen. El responsive design és l'altre valor a destacar. El 85% dels usuaris esperen que una web es descarregui amb més rapidesa en el mòbil.


  • Dentix, l'anunciant de televisió amb major pressió al setembre


    Després de l'aturada estiuenca, que va llançar al primer lloc del rànquing per pressió publicitària a TrivagoDentix, situada en segona posició,  recupera el seu lideratge. 

    La clínica dental registra 2.781 Grp's a 20", seguida de Jazztel amb 2.189 Grp's a 20" i Movistar+ amb 1.789 Grp's a 20", encapçalant el podi dels tres prirmers. Els spots més vistos del mes han estat el de Seat Ibiza emès durant el partit de la Champios del dia 26 de Setembre, Hankook Neumàtics i Vodafone One.


  • La tornada de “Salvados” atorga l'Espot d'Or a la nova campanya de BBVA

    La nova campanya de BBVA va brillar amb 9,9 Grp's gràcies a la tornada de "Salvados" a La Sexta. L'entrevista al president de la Generalitat Carles Puigdemont, es va convertir en l'entrevista més vista d'aquesta temporada.

    El segon millor spot d'or va ser per a la campanya de Movistar Fusion, durant la visita de Bertín a la casa de Paz Padilla en el seu programa de Telecinco, Mi casa es la tuya.



Imagen en sustitución de flash
Imagen en sustitución de flash
+ Notícies

DATAPLANNING Avda. Diagonal, 536, pral. 08006 Barcelona +34 93 241 19 98

© Drets reservats 2011


   ATENCIÓN: Está navegando con Internet Explorer 6. Este navegador está obsoleto. Es posible que la página no se muestre correctamente. Se recomienda actualizar el navegador.